Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

forfreelife

28. 5. 2008 10:21
Kdy mohu vlepit záhlavec za Knižní velkoobchod?

Kdy za podváděnou Blochovou..?

Kdy za ty věčně překroucené pravdy..volba Klause atd? (Y)(Y)[>-][>-]R^R^

0 0
možnosti
SR

SimRo

20. 5. 2008 11:29
Já Vás moc nemusím,

ale vaše články jsou mi příjemné. Je fajn, že zde nepíšete o politice.

0 0
možnosti
JF

ffanaj

13. 4. 2008 22:43
Léčba i krajinou

Sv.Kopeček u Olomouce je opravdu fascinující, nádherné místo.Vzpomínám si, že ve chvíli, kdy jsme stáli před kostelem tak, abychom měli celé panoráma města i okolí před sebou, mě uchvátil pocit nesmírné harmonie,štěstí,beztíže... Ale když jsem se otočila ke kostelu, zůstavši na stejném místě, měla jsem dojem, že zvedám baroko, aby se na mě nezřítilo.Nicméně určitě tam,někde,je magnet, který už kdysi dávno přitáhl Pohany. A to "něco" jistě působí silně i na současníka.Takže zbavit se nahromaděného smogu v sobě a pookřát, lze opravdu docela jednoduše-i výlety na správná místa.Můžeme tak trochu zregenerovávat sebe, ale také pamatovat  na léčitele-na naši překrásnou a nádherně rozmanitou zemi,aby lahodila všem našim smyslům i srdci.

P.S. Neodpustím si poznámku i když na tuto stránku nepatří ( snad mě pan M.M. promine), ale divočina se šťávou byla přece jenom lepší než nynější registrace přispívajících.

0 0
možnosti
P

psapsa

9. 4. 2008 21:48
Souhlasím.

Ano, souhlasím s Vámi pane Macku, výhled do údolí Wachau, který jste mně svým popisem připomněl, je opravdu kouzelný. Uvedené místo mám spojeno s nádhernými cyklostezkami a s oslavami svátku sv. Václava (ve znamení výborného rakouského  moštu v různém stádiu kvašení). Zážitek, na který se nezapomíná....Zdravím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7192x
Miroslav Macek