Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kresinka

24. 2. 2010 8:58
kdysi v totalitě

mi předělával jakýsi šikula vypinače a zásuvky v koupelně a na chodbě. Panu Mackovi to všechno funguje, sice je to hodně složité, ale funguje. Zatímco nám to fungovalo nějak divně - třeba jdete do koupelny a rozsvítíte, ovšem světlo na chodbě, nikoli v té koupelně. Jindy jdete a rozsvítíte v koupelně a ejhle, ono to opravdu svítí v koupelně. Časem jsem rezignovala a rozsvěcela všechno, to bylo rozhodně nejjednodušší. Když mě to přestalo bavit, podařilo se mi najít odborníka, který byl ale ze všech vypinačů a zásuvek naprosto perplex, ani jemu se nepodařilo vypinače uvést jaksi do normálního stavu, ale co bylo hlavní: zjistil, že mi ten šikula zapojil místo nuláku jednu fázi, takže vlastně jsem měla štěstí, že mě nepraštil proud. A tak dodnes občas svítíme tam, kde nechceme a někdy ne. Ale beru to jako jedno z tajemství života

0 0
možnosti

touring

28. 8. 2009 12:58
Konecne

Vase posty jsou skvele, doufam, ze budete psat casteji - opravdu Vas rad ctu R^

0 0
možnosti

Muzzlinka

17. 8. 2009 16:58
Pro všechny diskutující

Nepřipadá mi, že by autor psal o bohatství. To by si nejspíš mezi vámi vybral a zaplatil průvodce, který by si pamatoval za autora.

Spíš jde o další povzdech nad technikou, která nezvládnuta nám v životě více překáží než pomáhá. Pravděpodobným viníkem zde je architekt, který místo přemýšlení kde je který vypínač potřeba (podle životního stylu majitele), prostě nafrkal co nejvíce vypínačů všude možně a teď má alibi (vždyť ten potřebný vypínač tam je - čtvrtý odzhora nebo třetí odspoda).

0 0
možnosti

jerryzliberce

18. 8. 2009 22:19
Re: Pro všechny diskutující

ale já jsem možná taky bohatej, jenom bych se nechtěl učit, k čemu jsou nějaký zbytečný vypínače. Mít míň věcí je vážně pohodlnější...;-)

0 0
možnosti

jerryzliberce

17. 8. 2009 9:54
Bohatství vlastně obtěžuje...

potvrzuje to můj dojem - být bohatým -znamená mít spoustu zbytečných věcí a ztrácet

jimi zbytečně čas. Neměl on ten Diogénes vlastně pravdu?;-)

0 0
možnosti

geo

17. 8. 2009 8:58
...

a se*u na vas, co to vsecho nemate a nikdy mit nebudete a zalykate se zavisti...

(byl o alzheimerovi, me se libil)

0 0
možnosti

Killingworth

17. 8. 2009 3:47
A o cem ten clanek vlastne....

.....b y l  ?;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS