Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

frankie51

7. 12. 2007 19:06
A teď tu O knižním velkobchodu.

0 0
možnosti

Děd Vševěd

7. 12. 2007 20:51
Re: A teď tu O knižním velkobchodu.

;-DR^

0 0
možnosti

Laco

7. 12. 2007 18:11
Ferda

A kde zůstal Ferda Mravenec?

0 0
možnosti

Tyson

7. 12. 2007 17:18
Pěkná úvaha o knihách v českých domácnostech

... škoda jenom, že ji pan dentista okopčil od Karla Poláčka.

0 0
možnosti

čtenář

7. 12. 2007 18:27
Re: Pěkná úvaha o knihách v českých domácnostech

Nu vida, Tyson umí i číst. Ještě se naučit myslet......

0 0
možnosti
JM

JaruškaB.dojička.Dolní Měchovice

7. 12. 2007 16:16
Pane doktore, to jsem ráda že nám tu stále blokujete

Božínku pane doktore, tak to jsem ráda, že tu ještě jste. Víte, já měla meziděložní těhotenství, můj sarej stále chlastá, tak mě jednou konečně přehnul ten mladej komunista, co je naším starostou, vypadá trochu jako Jirka, bylo to moc dobrý ale co já nešťastná z toho měla, že jo - nic, jen měsíc v nemocnici. Tak jsem tu zase pro Vás pane doktore. Víte, já do knížek moc nejsem, jenom ten Blesk a tak už mě svrbí jazyk, i sestřičky v nemocnici stále jen jedno - uprosil jste konečně manželku Blochovou nebo jste zase s tou mladou, co byla s Vámi ale taky i s někým jiným, co s ním má to děcko a co jste mysleli, že je Vaše? Pane doktore, moc by nás to těšilo, kdyby jste o tom trochu napsal a věřte, celej národ je móc zvědavej také. Tož tak, Vaše stálá obdivovatelka Jaruška B. dojička, Dolní Měchovice

0 0
možnosti
Z

titikaka

7. 12. 2007 16:27
Re: Pane doktore, to jsem ráda že nám tu stále blokujete

;-D;-D;-D Jaruš, ty seš teda číslo, už si mi tu chyběla, a ty byla těhotná ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JK

Senior

7. 12. 2007 16:11
Tak zvané pohraničí

Právě v oblastech, dosídlovaných po r.45 byly- a někde doposud jsou- hřbitovy jako ukázka neúcty a duchovního vandalismu. Proto skutečně potěší, když se objeví hned u vstupu na hřbitov pomník (velký kus opracovaného kamene) s nápisem :

Na památku všem německým spoluobčanům, kteří po staletí považovali toto město za svůj domov.Zapálených svící je tam vždy dost.Kousek dál je - stejně udržovaný pomník nikoliv neznámému devatenáctiletému chlapci odněkud od Rostova.Něco se přece jenom mění, úcta k mrtvým-a nemusí to být zrovna ti, s jejichž politickou orientací souhlasím. i ta je částečnou ukázkou lidských hodnot.Kde to je?

V Chomutově ! Hluboce se skláním nad tím, koho tahle skvělá věc napadla!

0 0
možnosti

Vladan

7. 12. 2007 15:35
J.K.J.

Jo a mimochodem zmiňovaná kniha od J.K.J. byla stejně tak vyzdvihována jako vámi i mou třídní profesorkou angličtiny, která je jednou z těch lidí, kteří mě také hodně inspirovali. Např. větou: "Přátelím se s chytřejšími lidmi než jsem sama neboť od nich se mohu něčemu přiučit." Velmi universální postřeh - dá se vztáhnout třeba i na výběr čtených blogů.:-)

0 0
možnosti

Vladan

7. 12. 2007 15:34
Kniha knih

Je pravda, že když je člověk nucen jmenovat jen jedinou knihu, pak se pozná, která se mu vryla do života nejsilněji. Nemusí být nejlepší (to konečně nelze objektivně ani zhodnotit), ale prostě se jedná o knihu, která se do rukou dostala v tu správnou chvíli, aby ovlivnila víc než jen okamžik života.

Když jsem byl na vojně, koupil jsem si knihu Seneca: Výbor z listů Luciliovi. Tehdy mi navíc připadlo velmi příjemně absurdní to "juxtaposition"  vojny a filosofie. Číst si v kasárnách Senecu mi neskutečně pomohlo snášet tu dobu a z té knihy jsem si i do povojnového života odnesl mnoho postojů, které mi pomohly např. být úspěšným vedoucím v práci.

0 0
možnosti

Honza

7. 12. 2007 17:55
Re: Kniha knih

Da se to nekde sehnat? Nebo jedine v antikvariatu/knihovne?

0 0
možnosti

Rik

7. 12. 2007 14:50
Karma

Opět příjemný článek. A zatím dost málo nenávistných reakcí. Zdá se, že kované antimackovce téma "knihy" moc neláká :-)

0 0
možnosti

silybum

7. 12. 2007 11:55
Pro hledače

Já se knihami hojně zásobuji ve skvělém antikvariátě v Havířově. V tzv. Bílém dmě ( Redon ).    :-):-):-)

0 0
možnosti

zdeněk

7. 12. 2007 8:45
a co bibliofilie ?

Mluvíte mi z duše. Bohužel, nebo bohudík, se chovám stejně, jak píšete v úvodu své úvahy. Překvapilo mne ale, že jste zapomněl na jeden okruh knih a to bibliofilií a příležitostných tisků. Je o Vás známo, že jste dlouholetým bibliofilem a přitom jste úplně přešel tento druh knížek. Kdybyste se o nich zmínil, pak by se to asi nehodilo k závěru Vaší úvahy. Takže byl to záměr nebo máte zvláštní úvahu k tomuto druhu knížek ? Já osobně používám tyto "sličné tisky" k potěše, zamyšlení, "k pomazlení", protože jak je Vám velmi dobře známo, nebyly  většinou velké rozsahem, ale byly často krásné úpravou a hlavně výzdobou.  Nebo Vás tato oblast již přestala zajímat ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7192x
Miroslav Macek