Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Kylchap

7. 12. 2007 8:11
Pane doktore,

zeměpis asi není silnou stránkou politiků v.v. Opatovice, Prunéřov, vsjo ravnó!

0 0
možnosti

Hana

6. 12. 2007 22:56
Knihy hladí na duši

Kdo by to řekl, že hřbitovy a knihy se dají spojit. Hřbitovy nevyhledávám, ale knihy často (fantastická je knihovna u nás v Nymburku - příjemné, hlavně chytré knihovnice). Pohladí na duši, tak jako pan Macek.

0 0
možnosti

T.

6. 12. 2007 20:18
ó, to bylo moc milé!

A ještě milejší je mít možnost přispět do diskuse, kde se mluví k věci a která není jen další příležitostí pro "antifanoušky" k vybíjení jejich vzteků. Mám pro ně návrh. Co kdybyste si tentokrát dali pohov?

Knihy miluju. Zbožňuju antikvariáty. A jednoznačně souhlasím s tím, že knihovna má o člověku vysokou vypovídací hodnotu.

0 0
možnosti

jerry

6. 12. 2007 19:17
Hřbitovy a knihy

Můj největší hřbitovní zážitek jsme kdysi na čundru zažili v Miláně. Za lijáku jako z americkýho filmu jsme navštívili Cimiterio nacionale,, není to ani tak daleko od centra. Náhrobky ve tvaru letadla, egyptské pyramidy, sochy -např. reprezentantky v plavání, chystající se skočit ze startovacích bloků...Něco takovýho jinde neuvidíte.

Co se týká knih -moc velkej byt bohužel nemám-takže si kupuju, nebo spíš dostávám spíš historický knihy, encyklopedie hradů, turistických zajímavostí a přírody. Ostatní si půjčuji v knihovně, v Liberci je docela dobrá.;-);-);-)

0 0
možnosti

Joff

6. 12. 2007 19:13
"kdo v jí umí číst"???

Já v ní číst zjevně neumím, ale zato narozdíl od autora umím používat česká zájména.

0 0
možnosti

tommmm

6. 12. 2007 19:57
Re: "kdo v jí umí číst"???

Musím se pana Macka zastat, mohl se překliknout, a i kdyby ne, mohla to byt jen nepozornost, ja take pisu blog a někdy si lámu hlavu, jak jsem tohle mohl napsat... Jinak moc pěkný článek, pane Macku.

0 0
možnosti

dobinus

6. 12. 2007 18:33
bouquins

..právě jsem si vyhradil jednu místnost v domě jen na knihy:)) Jediný co mě štve je cena dřeva - plánuji knihovnu podél stěn místnosti (50m2) a když jsem si spočítal na kolik mě to přijde, ohlalala... aby to nakonecnebylo dražší než knihy co tam budou:))

Jo a mimochodem až budete v Pardubicích - stavte se na šneky!!

0 0
možnosti

Hradecak

6. 12. 2007 17:54
Tak ten Klapka to nebyl Cech?!

Zase nejaky anglohujer!:-P

0 0
možnosti

:)

6. 12. 2007 17:41
doplnění

...někteří nemají tak velkou dvougenerační knihovnu...ale v městské knihovně je knih dost, dodnes jsem je všechn nepřečetl... ale snaha je :o) Jirka

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7192x
Miroslav Macek