Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hana

5. 1. 2008 2:18
Vtipné.

Díky za projev. Hezky se čte a asi by se i dobře poslouchal. (Bude i alternativní projev k volbě alternativního prezidenta?)

0 0
možnosti
J

jerryzliberce

4. 1. 2008 20:18
To by byl hezký projev

Bohužel v politice nepoužitelný.;-( Jakmile někdo vstoupí do politiky , většinou ztratí schopnost mluvit normálně.

0 0
možnosti

Kugelblitz

4. 1. 2008 18:39
lol

Jestli ten vas komentar mam chapat jako kritiku letosniho projevu Vaclava Klause, pak s Vami souhlasim - letosni projev byl mimoradne prazdy. Ten Vas se mi libi mnohem vic.:-)

0 0
možnosti

Ladislav

4. 1. 2008 18:27
O Klausovi a Mackovi

Pan Macek má pravdu o chování a úrovni pana prezidenta. Je skutečně na úrovni. Proto jsme neviděli  u pana Klause,něco takového ,jak se presentoval pan Macek, když fackoval na veřejnosti Ratha. Proto je Klaus president a Macek ne, i když je inteligentní ,ale asi mu něco schází. Je zajímavé, že si dovolí komentovat události. Má zřejmě dost tlustou hroší kůži.

0 0
možnosti
RR

rezjir

4. 1. 2008 17:52
Ale to vůbec není špatný

presidentský projev na Nový rok. Copak si někdo může myslet, že v poledne po Silvestru je většina populace schopna vnímat něco duchaplnějšího, např. od pana Macka?

0 0
možnosti

tenista

4. 1. 2008 10:01
NARCIS MACEK OPĚT V AKCI

Člověk musí být hodně velký narcis, aby si představoval, že pronáší alternativní prezidentský projev prezidenta republiky. A ještě větší narcis, zdyž se k tomu veřejně přizná a tento projev dokonce uvede ve svém blogu. Takže ani nepřekvapuje, že pachatelem tohoto "Alternativního nepolitického novoročního projevu prezidenta republiky" je právně Macek.

Tajně jsem doufal, že to aspoň nečím v závěru shodí, ale nic - jen plky, plky a plky. Takže mě závěrem napadá jen jedna alternativní novoroční nepolitická veršovánka :  Míra Macek - zralý na pár facek.

0 0
možnosti

Petr Antoš

4. 1. 2008 11:32
Re: NARCIS MACEK OPĚT V AKCI

chudinko malej :-)

0 0
možnosti

CME

3. 1. 2008 20:20
.....

Malinká oprava pane Macku -s tou, kterou právě teď miluji....  ;-D;-D

0 0
možnosti

milá

3. 1. 2008 18:09
Pěkné vyznání

Miláčku, škoda, že se k lásce ke mně přiznáváš jen zde na blogu. A doufám, že se příští rok budeme milovat ještě víc. V

:-)V

0 0
možnosti
MU

mazlikuzlik

3. 1. 2008 15:09
proč ne:-)

Já M.Macka příliš v lásce nemám, ale jeho projev se mi zdá jako docela pěkné přání spoluobčanům do dalšího roku. Určitě by to byla změna a možná by skutečně potěšil více než ten klasický hodnotící a bilanční.

0 0
možnosti

venca

3. 1. 2008 13:43
Proč já nejsem prezidentem?

Proč jenom já, tak inteligentní a skvělý člověk, nejsem prezidentem?.. Já bych někomu tak nafackoval...!

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7192x
Miroslav Macek