Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Viper

29. 2. 2008 17:25
Sikovne napsano....

....asi moc poeticky a "nevinne", ze to, prozatim, odradilo pohrobky zasti a zavisti od jejich obligatnich komentaru, ktere se svym obsahem vyrovnaji obsahu medvediho zlucniku.

0 0
možnosti

Věra Scheirichová

29. 2. 2008 9:27
Znám místa,

na kterých by měl být na noční tance víl nárok ze zákona :-). Děkuji za hezký příspěvek a zároveň ukázku toho, jak se dá inteligentně psát o magičnosti až pohádkovitosti - na rozdíl od pořadů ČT Detektor :-( 

0 0
možnosti
MB

ma.bre

28. 2. 2008 23:40
Zase moc hezké!

Ale mluvíme-li o houbách májovkách, tak musím z praxe podotknout, že jsou absolutně nestravitelné (pro silné jedince - vhodné i k násobnému použití) a navíc při vaření děsně smrdí! Pravda, někdo může mluvit o moučné vůni - ne tak já, pro mne smrdí, ale přesto je samozřejmě ráda milovanému muži upravuji a předkládám, když už si je v těch kruzích nasbíral!

O těch kruzích s výraznou trávou je to pravda a taky podezřívávám nějakou vílu, že může na naší louce působit. A já pak musím vařit májovky! Ale pak zase na oplátku usmažím řízky, které mám ráda a můj muž je nemusí!

0 0
možnosti

Pepan A2

28. 2. 2008 20:27
Hezké, poetické.

Děkuji za hezký večer.

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7192x
Miroslav Macek