Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

er

18. 11. 2007 23:58
křeč

děs běs

0 0
možnosti

Vašek

18. 11. 2007 13:39
politik pohádkář...

krásně pohádkovo-nostalgický příběh... No on ten knižní velkoobchod přece jen něco pozitivního přinesl,že? teda kromě těch peněz,šampusu a mnoha žen..:-)) čte se to moc pěkně,jen doufám že tatínek nerotuje v hrobě,protože ta výchova asi zas tak dokonalá nebyla... ale jinak pište dál,dobře se to čte,mám rád pohádky..:-)R^

0 0
možnosti

Karel

17. 11. 2007 14:18
....

...a pak vylezu z té krásy a jdu někomu zezadu vlepit facku...přesně k němu to sedí.. :-)))))))))))

0 0
možnosti

Jana Fraitová

16. 11. 2007 14:16
Doplnění textu k CH.D.P.

... Andrsenovy Ledové (zimní?) královny, které jsem se strašně moc bála - takže horor..

 Omlouvám se. J.F.

0 0
možnosti

Jana Fraitová

16. 11. 2007 13:59
Champagne D.P. r.1998

Já jsem v ranném dětství s velkým nadšením "lyžovala" a padala pořád dokola. Lyže i kožené boty jsem měla o pár čísel větší, aby se nemusely až tak brzy kupovat další. Asi i tepláky, protože mi dole končily těžkým, zledovaťelým a nadbytečným kusem látky, násobícím gravitaci Tehdy jsem nerespektovala pud sebezáchovy a domů se vracela až tehdy, když mi mrazem drkotaly zuby, štípaly všechny prsty a tělo celé promáčené (samozřejmě, že ne od šampáňa). Na zpáteční cestě mě navíc pronásledovala představa Andrsenovy Ledové (zimní?)  - takže horor návratu býval dovršen.Přesto o prvních sněhových vločkách chci vědět, protože jsou tichým svědkem koloběhu přírody - života. A období zimy si vylepšuji např. čajem s citronem, topinkami s česnekem, rohlíkem s máslem a medem...Už dlouho pud sebezáchovy respektuji =  "nechci o tom nic vědět", protože si tak vylepšuji i psychické a fyzické zdraví. Inu, žádný extrém - pan M.M. má pravdu.

0 0
možnosti
RB

Radek B.

15. 11. 2007 17:42
Teda

Teda Macku to jsem fakt netusil ze jses tak dobrej pres internet. Poslat si skoro 40000 hlasu...

0 0
možnosti

Sikh

14. 11. 2007 22:47
Hezké, malebné

Hezké a malebné je to čtení, děkuji. A prskalové a slintové ať se třeba vzteknou a jdou si zase  zakrojit sekačku z  mastného papíru, loknout lahváče a odříhnout...

0 0
možnosti

Terez

13. 11. 2007 22:41
milé.. děkuji!

Mám z těch Vašich, že si "slastně užíváte" života tak vůbec..Což je výborné, tak to má být. Jinak s tím "já to nechci vědět" máte pravdu.

(Například já teda nechci vědět, jestli můj muž "uletí" s jinou ženou, pokud teda půjde jen o postel. A vůbec jsem to nemyslela jako nějakou narážku, jen to bylo to první, co mě napadlo při té větě.. )

0 0
možnosti

Terez

13. 11. 2007 22:43
Re: milé.. děkuji!

Nějak tam vypadlo pár slov v první větě (a troufám si tvrdit, že jsem je tam psala:o)), tak tedy znovu.. Mám z těch vašich příspěvků pocit, že si slastně užíváte tak vůbec...

0 0
možnosti

Smolíček

13. 11. 2007 17:44
Ty příspěvky si píšeš sám chlapče

Takové servility se v ostatních diskusích blocích nevyskytují. Rv

0 0
možnosti

Artur

13. 11. 2007 19:10
Re: Ty příspěvky si píšeš sám chlapče

Nevyskytují, protože styl článků pana Macka se také jen tak u jiných nevyskytuje.

0 0
možnosti

Herodes

13. 11. 2007 15:40
opet pekne...

jak jsem jiz jednou rekl, vas lze opravdu chvalit za tenhle nepoliticky blog. psani vam opravdu jde. pekne se to cte...

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7192x
Miroslav Macek